We zijn er bijna... Maar nog niet helemaal! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van pienenpeo - WaarBenJij.nu We zijn er bijna... Maar nog niet helemaal! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van pienenpeo - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna... Maar nog niet helemaal!

Door: Joline & Leonie

23 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Jaja, toch nog een laatste stukje op de dag van ons vertrek. De tassen zijn ingepakt, de warme kleding hebben we weer aan en de tickets liggen klaar!! We gaan naar huis!!

Helaas geen sappige reisverhalen meer voor jullie, maar de nodige cijfertjes, favorieten en minder favorieten om de eerste vragen al mee te beantwoorden!

In de afgelopen 172 dagen van huis hebben we de volgende afstanden afgelegd:

TREIN
In 176 uur hebben we 12140km afgetreind

Favorieten en minder favorieten:

Slechtste hotel/hostel
- Siem Reap, Cambodja (Jo)
- Cameron Highlands, Maleisië (Leo)
- Chiang Kong, Thailand
- Kuala Lumpur, Maleisië

Beste hotel/hostel (geen cadeautjes)
- Karon Beach Phuket, Thailand

- Chinese muur, China
- Ankor Wat, Cambodja
- Whitsunday Islands, Australië

Goedkoopste biertje
Hans, China (50 eurocent per 0,6L)

Duurste biertje
Tiger, Singapore (4,50 euro voor 0,330L)

Niet de moeite waard

- EHBO Sydney
- Treinreis met scheten latende Chinezen
- Scheldende hoteleigenaar Cat Ba
- Onmogelijke hoteljacht in Hanoi

Het was een geweldige eraring voor ons allebei en we zijn heel erg blij dat we dit met elkaar hebben kunnen doen. We komen weer een beetje wijzer en ouder terug!

Iedereen bedankt voor alle leuke & lieve reacties op onze site. We wensen iedereen een heerlijke kerst & een gelukkig en gezond 2008!

Dikke kussen,

Leonie & Joline

• 23 December 2007 - 06:59

Bibiche:

Ik vond het leuk om jullie te volgen! Jullie ook een fijne kerst een geweldig 2008!

Liefs Bibiche

• 23 December 2007 - 09:43

Hubert:

jullie ook fijne dagen!!!!! goed dat jullie het naar je zin hebben gehad, fly safe en tot snel!

• 23 December 2007 - 13:34

Griet:

Wat een ervaringen! Supertof om het allemaal te volgen! Maar ook fijn jullie snel weer te zien!
    X Griet

• 24 December 2007 - 06:59

Carius:

Ladies ben blij dat jullie weer terug zijn!! Tot snel x

• 24 December 2007 - 10:28

Marc WPNL:

Check, ook ik was vereerd dat ik jullie heb mogen vergellen op jullie reis, en ik kijk echt uit naar ons weerzien Joline !!
    Gr. van het hele WPNL team (alleen Angelique en ik zijn er maar vandaag (Bernd was er even), maar ongetwijfeld ook gr. van de generaal )

• 24 December 2007 - 11:20

Marielle:

Hi Ladies,

Jammer voor jullie dat het er al weer op zit, leuk voor ons om jullie weer te zien................
    Tot snel liefs Mariel

• 24 December 2007 - 12:40

Jans:

Ladies, welkom terug!!! Gezellig dat jullie er weer zijn. Super leuk om jullie verhalen te volgen en jullie te zien in thailand en Maleisie.. vooral als het licht even uit valt..;-)
    welkom terug en een hele fijne Kerst!!!

xx Jans

• 24 December 2007 - 15:33

Hans & Lucy V/d L:

Lieve keizerinnetjes,
    Hebben genoten van jullie (sappige) verhalen. Wij hopen dat jullie een goede reis terug hebben gehad en wensen jullie een warme thuiskomst toe.
    Fijne feestdagen en tot 30 december!
    Liefs,

• 24 December 2007 - 17:57

Marcel :

leuk dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad. en het was leuk om af en toe te checken waar jullie waren en ervaringen natuurlijk.een hele goede reis en fijne feestdagen en een goed 2008. groetjes van mar10 en jeanine.

x marcel (zoon van de tuinman)

Mini-wereldreis Leonie & Joline Keijzer Vertrek op 6 juli met het vliegtuig naar Moskou. Daar verblijven we 3 nachten om op 9 juli op de Trans Mongolië Express te stappen. We zullen stops maken in Irkoetstk, Litsvianka en Ulaan Bataar. In Beijing stappen we weer uit. Dan verblijven we 2 weken in China (Xi'an, Shanghai, Ghuangzhou en HongKong). Vanuit Hongkong vliegen we naar Sydney om daar 30 dagen met een camper de oostkust te bezichtigen. We blijven daarna nog 2 weken hangen in omgeving Cairns om vervolgens vanuit Darwin naar Bali (Denpasar) te vliegen. Dan hebben we nog ruim 3 maanden de tijd om Maleisië, Thailand, Laos, Cambodja en Viëtnam te zien. Op 26 december komen we weer aan in Amsterdam.

Totaal aantal bezoekers 20576