Mijn eerste reis - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

Dan verblijven we 2 weken in China (Xi'an, Shanghai, Ghuangzhou en HongKong).

07 Januari 2008

Home, sweet home...

23 December 2007

We zijn er bijna... Maar nog niet helemaal!

20 December 2007

The name's Bond..., James Bond

08 December 2007

Thailand, me love you long time!

29 November 2007

Same same but...different!

Mini-wereldreis Leonie & Joline Keijzer Vertrek op 6 juli met het vliegtuig naar Moskou. Daar verblijven we 3 nachten om op 9 juli op de Trans Mongolië Express te stappen. We zullen stops maken in Irkoetstk, Litsvianka en Ulaan Bataar. In Beijing stappen we weer uit. Dan verblijven we 2 weken in China (Xi'an, Shanghai, Ghuangzhou en HongKong). Vanuit Hongkong vliegen we naar Sydney om daar 30 dagen met een camper de oostkust te bezichtigen. We blijven daarna nog 2 weken hangen in omgeving Cairns om vervolgens vanuit Darwin naar Bali (Denpasar) te vliegen. Dan hebben we nog ruim 3 maanden de tijd om Maleisië, Thailand, Laos, Cambodja en Viëtnam te zien. Op 26 december komen we weer aan in Amsterdam.