Foto's - Reisverslag uit Beijing, China van pienenpeo - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Beijing, China van pienenpeo - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Joline

25 Juli 2007 | China, Beijing

Lieve allemaal,

Even een kort bericht van fotojo! Ik heb even wat foto's extra geplaatst voor de liefhebbers, het duurde even, maar ik heb nu eindelijk ontdekt hoe het snel moet!! Hebben het nog steeds heerlijk. Xian staat een dag later op de planning aangezien het wat moeilijker was kaartjes te regelen dan verwacht. We laten snel weer van ons horen om de rest van onze Peking verhalen met jullie te delen (o.a. een heerlijke karaoke-avond gehad!!)

Dikke kus Jo/Pien

• 25 Juli 2007 - 11:14

Liselotte:

Super al die foto's!
    Kan ik eindelijk de Ger camping en de mooie (zeer ambitieuse) trip over de Chinese Muur visualiseren!
    Nog heel veel plezier, en ik zie het volgende avontuur vast weer snel per mail binnen komen :-)

Grts Lot

• 25 Juli 2007 - 12:15

Ray (en Rob):

Hee toppers,

Vandaag de Chinese Muur betreden - voor slechts 3,5 kilometer bij ongeveer 35 graden - en met zweet in onze ......... bij onze prive-gids en prive-chauffeur in de auto gestapt.

Nu voor ongeveer 30 eurocent per uur aan het internetten in Beijing en 'goedkoop' B&B weekendje Antwerpen voor volgend weekend aan regelen, dus vond dat er wel even een compliment vanaf kon.

Nogmaals dank voor jullie zeer prettige deelname aan de 'afsluitende' avond van gisteren en (laatste) compliment aan de zangtalenten van Pien tijdens de Karaoke.

Groetjes en veel plezier in Xian (jammer echter dat jullie vandaag niet konden).

Groet,

Ray en Rob

P.S. Het verhaal van de te weinig gefrankeerde postkaarten - dat eerder op deze site stond was onze fout - het bleken twee andere meiden te zijn. Excuses aan de lezers en jullie beiden uiteraard (maar Mongools is niet mijn sterkste taal, dus had het verkeerd begrepen).

• 25 Juli 2007 - 12:20

Ray (aanvulling):

Had wat snel op 'plaats reactie' gedrukt, maar - voor de mogelijke onbekendheid bij andere lezers - heeft het compliment met Chinese muur er mee te maken dat beide dames in de zinderende hitte 10 kilometer van deze muur hebben bewandeld (volgens hun verhalen en foto's).

• 25 Juli 2007 - 13:20

Debbie:

Hee meiden wat geweldig al die verhalen en foto's echt heel erg leuk om jullie zo te volgen.......alhoewel ik begin wel steeds groener van jaloezie te zien...hihi nee hoor ik gun jullie het van harte! ENJOY zou ik zo zeggen en tja die Hollanders onderweg is toch wel weer grappig WIJ zijn ook altijd en overal aanwezig! Liefs jullie NIGGIExx

• 25 Juli 2007 - 14:56

Ca:

Geniet van de foto's!! Is het niet ongelovelijn hoevaak je Chairman Mao zit?? Heel veel plezier... Dikke xxx

• 25 Juli 2007 - 17:24

Anneclaire:

Keijzerinnetjes!

Wat cool allemaal! Top dat jullie extra foto's hebben geplaatst, dat vinden gluurapen als ik natuurlijk erg leuk! Geniet er lekker van en als er zeer sappige dingen gebeuren dan moet je even mailen, Jo (hahaha)... Have fun, xxx

• 25 Juli 2007 - 21:13

Carolien De Kok:

Jo, echt zo onwijs gaaf wat jullie allemaal aan het doen zijn! Wilde even laten weten dat ik nogal jaloers achter de compu zit. Ik geniet van de verhalen en foto's. Have fun! x

• 26 Juli 2007 - 20:52

Moeder Joke:

Lieve dochters,

Geweldige foto's!
    Gaan we volgend jaar in Helvoirt ook doen. Lekker veel wandelen en fietsen. Heel veel plezier in Xian en slaap lekker in de softsleeper!
    Liefs jullie mam

• 27 Juli 2007 - 07:49

Ruben En Claudia:

He miepjes,

Hier jullie 'stalkers' hahahaha tot morgen in Xian.

Super leuke site, en leuk die foto's.
    Nou doeiii groetjes Ruben en Claudia

Mini-wereldreis Leonie & Joline Keijzer Vertrek op 6 juli met het vliegtuig naar Moskou. Daar verblijven we 3 nachten om op 9 juli op de Trans Mongolië Express te stappen. We zullen stops maken in Irkoetstk, Litsvianka en Ulaan Bataar. In Beijing stappen we weer uit. Dan verblijven we 2 weken in China (Xi'an, Shanghai, Ghuangzhou en HongKong). Vanuit Hongkong vliegen we naar Sydney om daar 30 dagen met een camper de oostkust te bezichtigen. We blijven daarna nog 2 weken hangen in omgeving Cairns om vervolgens vanuit Darwin naar Bali (Denpasar) te vliegen. Dan hebben we nog ruim 3 maanden de tijd om Maleisië, Thailand, Laos, Cambodja en Viëtnam te zien. Op 26 december komen we weer aan in Amsterdam.

Totaal aantal bezoekers 20592