Thailand, me love you long time! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van pienenpeo - WaarBenJij.nu Thailand, me love you long time! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van pienenpeo - WaarBenJij.nu

Thailand, me love you long time!

Door: Leonie

08 December 2007 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

Wat gaat het toch snel allemaal. We zijn inmiddels alweer in Bangkok en Pa & Ma gaan vanavond weer terug naar het koude Nederland!

Zoals we vorige keer al schreven hebben we de eerste dagen samen doorgebracht in het drukke, maar uiteindelijk toch wel leuke Pattaya. Voor wat meer rust zijn we daarna verder getrokken naar het bounty island Koh Samet wat een erg goede beslissing bleek te zijn. We hebben hier heerlijk genoten van ons eigen witte privé strandje bij het resort. De meeste avonden hebben we doorgebracht in het dorpje wat een stukje verderop lag. Erg schattig en rustig allemaal, het strand was elke avond verlicht met kaarsen en je kon lekker chillen op grote kussens (waar elke keer honden overheen stonden te zeiken, dus we zijn toch maar aan een tafeltje gaan zitten). Zoals jullie van ons gewend zijn heeft de drank rijkelijk gevloeid hebben we ons tegoed gedaan aan de Thaise cuisine. Zelfs pa heeft van het eten genoten.... De 80ste verjaardag van de Thaise koning en sinterklaas (!) hebben we ook aan het strand gevierd met vuurwerk en lampionnen. Heel bijzonder!

Helaas komt aan alles een eind, dus ook aan onze vakantie met Pa & Ma. We zijn helemaal uitgerust en verwend en hebben eigenlijk niet meer het idee dat we al bijna een half jaar op pad zijn. Pien en ik hebben nog maar 2 weken over en gaan die doorbrengen aan de tropische kusten van Phuket en omgeving...erg vervelend!

Dit was het weer voor nu!

Veel liefs en tot over iets meer dan 2 weken,

Pien & Peo

• 08 December 2007 - 11:43

Anneclaire:

Hallo meiden!

Wat een coole reizen hebben jullie gemaakt en wat gaat de tijd snel, jullie komen al bijna terug! Hebben julie vast nog niet echt zin in... kan ik me voorstellen - dus ik zal het er niet inwrijven, haha. De foto's van de fam-vakantie zien er trouwens weer ouderwets gezellig uit! Wat dat Singha-bier een beetje te pruimen? Ik heb het geloof ik ook gedronken, maar kan het me allemaal even niet meer zo goed herinneren... hm... Geniet nog even lekker van jullie tijd daar!!!

x

• 09 December 2007 - 10:28

Nyn:

waaah, Jootje, ik heb zin in mcDonalds en een filmpje, je moet terugkomen!!!
    Hihi, veel plezier nog jullie laatste weken, tot gauw!
    xxx

• 10 December 2007 - 07:29

Hanna:

Chica's, geniet van de komende twee weken! Enne... succes met de tropische kusten van Phuket.
    x

• 10 December 2007 - 08:56

Marc WPNL:

Tja, errug saai ook lijkt me, twee weken tropische kusten ?! Wel stoer van jullie om de fotocamera uit te lenen om een kiekje van jullie 4-en te (laten) maken, voor hetzelfde geld (of iets minder) "cluchten" ze gewoon met het cameratje ?! En even voor jullie, het is hier wel koud, maar er ligt geen sneeuw (dus toch weer niet zo koud als het had moeten zijn ?!) ........... whatever, jullie kunnen nog effkes genieten van het mooie tropische weer, doe dat dan ook maar, en neem wat zonlicht me ??
    Veel plezier nog, tot ziens.
    Gr.
    Marc

• 10 December 2007 - 14:23

Wens:

He ladies,
    Heerlijk zeg dat jullie zo genoten hebben met paps en mams, kon natuurlijk ook niet anders! Nog 2 weekjes....wat gaat de tijd toch snel. Geniet er lekker van de laatste weekjes en daarna snel afspreken om alle verhalen live te horen! Ik zit nu in Dubai, ook niet verkeerd....weekje voor m'n werk. Lieve dales geniet van de laatste weekjes.xxx wens

• 10 December 2007 - 15:28

Jans:

He ladies, heeeeerlijk! tot over een paar weekjes!! xx Jans

• 11 December 2007 - 13:21

Ruben En Claudia:

He miepjes hier jullie stalkers.....rara waar wij nu zijn ja zeker BANGKOK hahahaha weten niet of jullie al richting Phuket zijn maar laat anders even weten een borreltje samen drinken altijd leuk!
    Geniet nog van de heerlijk twee weekjes samen en terug kijken naar een bijzonder tijd die samen als zusjes maar mooi hebt kunnen meemaken.
    Dikke knuffel

• 11 December 2007 - 15:33

Bernd:

Pien en Peo, sorry ben erg druk geweest met het een en ander wat trouwens nog niet over is. Heb het wel allemaal in de gaten gehouden dus geen man over boord.
    Ik kan allen maar zeggen "geniet van het lever want het duurd maar even"
    Dames we hebben het er nog wel een keer over!!

Veel liefs
    Gr Bernd

Mini-wereldreis Leonie & Joline Keijzer Vertrek op 6 juli met het vliegtuig naar Moskou. Daar verblijven we 3 nachten om op 9 juli op de Trans Mongolië Express te stappen. We zullen stops maken in Irkoetstk, Litsvianka en Ulaan Bataar. In Beijing stappen we weer uit. Dan verblijven we 2 weken in China (Xi'an, Shanghai, Ghuangzhou en HongKong). Vanuit Hongkong vliegen we naar Sydney om daar 30 dagen met een camper de oostkust te bezichtigen. We blijven daarna nog 2 weken hangen in omgeving Cairns om vervolgens vanuit Darwin naar Bali (Denpasar) te vliegen. Dan hebben we nog ruim 3 maanden de tijd om Maleisië, Thailand, Laos, Cambodja en Viëtnam te zien. Op 26 december komen we weer aan in Amsterdam.

Totaal aantal bezoekers 20574